Hästhoppning

Kollar på hästhoppning mitt i natten på Eurosport... Skulle egentligen avancera till sängen men zappade lite o vipps så hittade jag detta... :)

Jag har varit gräsänka sen i onsdags så tiden har inte riktigt funnits för o blogga... Va ledig onsdag o torsdag, vädret va ju helt fantastiskt! Herregud!
Högsommar eller försommar liksom...?

Igår va jag, Josefin o barnen till ridbanan med Lojz... Hon skötte sej jättebra... Josefin fick rida henne lite för första gången... Tror nog hon gillade henne trots att hon är lite lat på bana utan hinder! ;)
Va ju där i tisdags med Helena o hoppade... Jag tror inte jag sagt det va...? Hon va iaf så fruktansvärt lydig... Ruskigt duktig o jag behövde helt plötsligt driva i anridningen... Inte riktigt vad jag e van vid... ;) Men hon va så duktig o hoppade ruskigt väl! :)

Nästa torsdag blir det terränghoppning i Åmål för Ann-Louise! :) Ska bli ruskigt kul! :) Längtar! :)



Morgondagen bjuder på Dalslands Crusing med "Morfar o Kerstin"... Ska bli kul för barnen o åka lite raggarbil! :)
Hoppas på o hinna med o rida på ett eller annat sätt.... Imorgon kväll kanske... Om svärmor kommer hem från hennes kurs...(?) i någorlunda tid iaf... Känner inte för o åka till ridhuset nått mer denna vecka...



Puss o svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0