Första Advent!

....har haft lite inre stress inför att hinna med o få upp julgardiner o ljusstakar... Men igår efter jobbet fick jag ett ryck... Lika bra o hänga på... ;) Älskling va snäll o satte upp gardinerna medans jag strök, och strök och strök... Sedan grävde jag mej in i skrubben och jag blir lika förvånad varje år över all jul-belysning vi faktiskt har! ;) Haha! Rätt nöjd över resultatet! :)

Dagen kommer bestå av stress o massa måsten innan jag ska jobba 16.30... Fixa stallet, fylla vatten ute, rida, middag... Handla måste också göras...

Löshoppningen i fredags gick faktiskt lite "sämre" än jag trott... Haha! Trodde faktiskt killen fått lite mer action o styrka i det han ska göra... Men han va lat o seg som fasen! Vi har ju hittat bjudningen o den egna motorn (dock ingen turbo, haha!) i ridningen så trodde att det skulle vara lite mer power i honom... Men det kommer antar jag... Han gjorde det han skulle, men inte så mkt mer... Han hoppar bra, men man hade önskat lite mer tändning från hans sida... Nu blir det bara att han får jagas över och ändå händer inget extra! ;) Haha!
Men vi ska jobba på under vintern o bara rida i skogen! .....hitta den där lilla turboknappen, få upp konditionen o ha kul! :)

För er som inte vet, så bor min svärmor i det röds huset! ;) Nära o bra.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0