I brist på annat....

Sitter nere på NÄL med William... Rutinkoll med blodprover... Vi har precis pratat med läkaren o inväntar nu sticket i armen....
William har haft krupp i två nätter nu så de ville gärna se honom idag... Hade tänkt o avboka denna tiden då vi ändå ska till Göteborg på rutinkoll den 1/12....

Vet inte när jag bloggade sist.... Känns som hundra år sen... Men ser att några stackare är inne här o kollar varje dag o stänger sidan lika besviket varje gång förstår jag... ;) 

Men livet rullar på som vanligt... Mkt att göra med jobb, hästar o barn...
Har skärt ner på antalet hästar ordentligt.... Sålde Tequila för några månader sen, Vilma såldes för några veckor sen... Så nu har jag bara hennes två söner Viper o Valle, samt Carat kvar... Carat håller jag äntligen på o rider in efter en sommar o höst med envis lymfangit o svullnad....
Går som på räls faktiskt... :) Han är duktig o nu äntligen ha vi hittat gas-pedalen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0