Självförsvar...

Mkt givande o trevlig dag... :)
Egentligen borde alla få gå kurs i självförsvar... Hemskt att det ska behöva vara så, men jag känner mej mkt tryggare av att kunna försvara mig själv och få lite knep om det värsta skulle hända...
Kände mej faktiskt rätt tuff idag när jag satt gränsle över en snygg polis med ett stadigt stryptag! ;) Haha! Dock dröjde det inte många sekunder innan jag fick mej en knuff o höll på o flyga av! Haha!
Efter kursen tog jag o bästa kollegan Carina en fika o tjata lite häst för ovanlighetens skull... ;D


Idag fick getterna komma in för vintern... "Möblerade" även om på hästarna idag... Carat fick flytta till stora fölboxen som Valle stått i tidigare.... Och Valle i Carats gamla... Men ska byta plats på Viper o Valle imorgon... Valle är ju faktiskt minst och han ska ju ändå ha halm i sin box så han kan ju ha den minsta boxen som har sämst underlag, = inte helt betong överallt och lite nivåskillnader....
De tre grabbarna fick rätt stora ögon över sitt nya sällskap! Haha! Viper o Carat har ju bott med dom förut, men inte Valle....


Som sagt, imorgon blir det löshoppning... Längtar som tusan! Men först jobb i Långed 7-12...


Hörs imorgon! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0