Förvirrad!

Skrev jag inte sist att gårdagens löshoppning var sista innan genrepet? Haha! Det är ju ETT tillfälle till... Haha! Var bara tvungen o nämna det... 20 mars är sista gången i Rostock!

Är så sugen på o hoppa med Valle också, men prio 1 är Viper nu så vi får hoppas det kan ordnas mer tillfällen i Ed snart så lillebror också får hoppa! :) 2 ggr har han fått vara med o öva, det behöver vi verkligen.... Han började komma in i det sist gång och hoppade på bra och fick flyt... :) Men som sagt, övning ger färdighet! :)

Jag, William, Kelly o Ninja har varit hos grannen Kerstin o hennes lilla Ronja o druckit kaffe o tjötat... Ronja är 3 v gammal och helt pytteliten, har Kelly verkligen varit så liten?! 

Nej, nu blir det att börja med middagen, spagetti o köttfärssås blir det här! Ska även göra lite till Kelly, får se om jag kommer ihåg hur jag gjorde sist... Typ 4 år sedan jag fixa bebis-köttfärssås! Haha! Önska mig lycka till!

Här ligger iaf tjejerna o göttar sig....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0