Väcka liv i den döda bloggen?!

Ja!
Jag har spontant nu beslutat att väcka liv i den döda bloggen... Satt precis o funderade och jag kom fram till att jag bloggade både när E och W var små.... Och har inte skrivit ett inlägg sedan vår älskade dotter Kelly kom till världen! 
Så därför ska jag nu göra ett tappert försök att skriva av mig lite ibland... Det kommer, som alltid, bli mkt häst....men också väldigt mkt hund, eftersom att familjen även utökat sig med en liten RR valp.... Ninja! Så förhoppningsvis kommer vi åka på utställningar med denna fina tjej i framtiden! :)
Hon är världens mystjej och favoritplatsen är under täcket i vår säng, Hallelujha! Haha! Men hon har ett jäkla humör och är allt annat än vad Jag är vad vid när det gäller hundar! 

Vad gäller vår dotter Kelly så är hon helt fantastisk! Hon är så otroligt söt och är på strålande humör mest hela tiden! 6 månader har hon hunnit bli, helt galet... Och jag är övertygad om att det inte gick såhär fort med pojkarna! 
Elliot och William är underbara med lillasyster och hon avgudar dom! 
Hennes ögon tindrar när hon ser dom, eller ja... Hennes ögon nästintill glittrar när hon är på sitt charmiga humör! Helt otroligt, vilka ögon! 

-

Morgondagens inlägg kommer bestå av HÄST! Vi ska nämligen åka på löshoppning med Viper hos Anna W-K... Den sista hoppningen hon har hemma hos sig, sen är det genrep 1/5 o sen treårstest 28-29 maj... Spännande! Blir kanske någon i Ed däremellan, men inget i Rostock iaf!

Nu blir det mys med Älskling framför tv'n; Netflix o Annika Bengtzon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0